تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محصولات خارجی همچنان بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی

با وجود ممنوعیت به کارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه در تبلیغات محیطی ، همچنان اسامی خارجی بسیاری درتابلوها و بیلبوردهای  تبلیغاتی فروشگاه ها دیده می شود. 

به گزارش مجله خبری  محیطی  ،  طبق ماده سوم از قانون تبلیغات محیطی ، تبلیغ کالا و خدمات داخلی با سرمایه گذاری مشترک ایرانی و خارجی باید با نام ایرانی و مطابق بر قانون ” ممنوعیت به کارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ” و آیین نامه اجرایی آن باشد .

همچنین طبق تبصره ۱ ، تبلیغ کالا و خدمات خارجی که مشابه داخلی ندارند در بزرگراه ها ، تابلوهای بزرگ شهری ، پل های عابر پیاده، تابلوهای الکترونیکی ، فرودگاه ها ، پایانه های مسافربری ، ایستگاه های اتوبوس و قطار شهری و بین شهری، ورزشگاه ها ، نمایشگاه ها ، بوستان ها ، مجتمع های فرهنگی و هنری ، فرهنگسراها ، کتابخانه ها ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، مبادی ورودی شهرها ، میادین بزرگ و نقاط پر تردد ممنوع است اما همچنان اسامی خارجی بسیاری در تبلیغات محیطی و تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها دیده می شود .


تابلوهای قابل واگذاری ورودی اتوبان مشهد

نصب تابلوهای تبلیغات تجاری در حاشیه راه های برون شهری شیوه ای نوین در عرصه تبلیغات است . ورودی هر شهر با توجه به آنکه به عنوان اولین عنصر قابل رویت از کالبد هر شهر شناخته می‌شود تبیین کننده ویژگی‌های کالبدی و منظر شهر و حتی ویژگی‌های اجتماعی یک شهر بوده و به عنوان شاخص قضاوت بینندگان از شهر اهمیت ویژه‌ای می یابد . 

اهمیت تبلیغات در حاشیه جاده شهر مشهد

تبلیغات در ورودی شهرها منتهی به کلان شهرها یکی از کارهای مهمی است که در صنعت تبلیغات صورت می گیرد ، بخصوص ورودی شهرهای پرتردد که روزانه تعداد زیادی از افراد در این شهرها رفت و آمد می کنند .

 شهر مشهد از نظر وضعیت تجاری، به عنوان یک شهر زیارتی و سیاحتی مطرح بوده و اجاره تابلو تبلیغاتی در ورودی جاده مشهد در حال حاضر دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا از نظر زیارتی و سیاحتی از جهت فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی از موقعیت استراتژی برخوردار می باشد و از جمله دلایل مختلف برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در ورودی اتوبان مشهد حضور بیش از ۱۵ میلیون مسافر و زائر در هرسال و قرارداشتن در مسیر بزرگراه آسیایی، از امکانات اقتصادی و تجاری ویژه ای برخوردار است عامل اصلی رونق و اهمیت بازرگانی در مشهد بوده اند .

ورودی های مهم برای تبلیغات در جاده مشهد 

انتخاب منطقه مناسب جزء فاکتورهای مهم برای اجاره بیلبورد می باشد به همین سبب جاده های ورودی  در مشهد موقعیت های مناسب برای تبلیغات محیطی و اجرای کمپین های تبلیغاتی دارند و اکثر صاحبان برند بیشتر در مناطق مهم و پر تردد که در تیررس گردشگران و شهروندان می باشد مایل به اجاره بیلبورد هستند.

مهمترین ورودی های شهر مشهد :

-  ورود از اتوبان باغچه که از یک طرف به شهرهای تربت جام،تایباد،فریمان و از سمت دیگر تربت حیدریه که از شهر های طبس و جاده زاهدان می گذرد.

-  جاده قوچان ورود از شهرهای چناران،شیروان،بجنورد و شهرهای شمالی کشور

-  ورود از جاده مرزی سرخس به مشهد

-  ورود از جاده شمال شرق مشهد و شهرهای نیشابور،سبزوار،شاهرود،سمنان، و تهران

مزایده واگذاری استرابوردهای تبلیغاتی در نیشابور

مزایده گزار : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور

شماره آگهی : نوبت دوم

تاریخ شروع : 1394/11/06

آدرس  : خراسان رضوی، میدان امام خمینی (ره) شهرداری نیشابور، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور


شرح آگهی

آگهی مزایده 

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور در نظر دارد تعدادی از محل های نصب استرابورد تبلیغاتی سطح شهر را از طریق مزایده کتبی واگذار کند . متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاریخ درج آگهی به مدت 7 روز کاری با شماره : 42232920 تماس حاصل و یا با مراجعه حضوری به آدرس : میدان امام خمینی (ره) ، شهرداری نیشابور ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیشابور نسبت به تکمیل و تحویل فرم های مربوطه اقدام کنند. 

حسین فقیه - سرپرست سازمان