تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم

فرودگاه بین المللی قشم یکی از ۵ فرودگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران می باشد . این فرودگاه  به جهت موقعیت خاص جغرافیایی جزیره و مجاورت با کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس و همچنین قرار داشتن در مسیر هوایی کریدور شرق و غرب در جنوب کشور ، اهمیت و قابلیت بالایی برای تبلیغات دارد. موقعیت استراتژی فرودگاه بین المللی قشم ، امکان انجام تبلیغات به صورت حرفه ای را فراهم آورده است وبه دلیل رفت و آمد مدیران و صاحب نظران به فرودگاه قشم و فرصتی که در فرودگاه برایشان ایجاد میشود ، تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشمیک موقعیت استثنایی برای معرفی و عرضه خدمات است.

کانون مشاوره و تبلیغات فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه های کشور ، در نظر دارد بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی قشم را به اجاره واگذار نماید . 

موقعیت های تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی قشم عبارت است از :

  1. سالن گمرک فرودگاه بین المللی قشم
  2. سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی قشم
  3. سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی قشم
  4. سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی قشم
  5. سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی قشم
  6. سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی قشم
  7. سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی قشم
  8. فضای بیرونی فرودگاه بین المللی قشم
  9. فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی قشم
  10. ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی قشم
  11. محوطه داخلی فرودگاه بین المللی قشم
  12. سالن انتظار فرودگاه بین المللی قشم
  13. ترمینال فرودگاه بین المللی قشم

جهت آگاهی از لیست تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم و مشاوره تبلیغات محیطی در فرودگاه ها به سایت فرابیلبورد به نشانی www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .

نرخ اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه امام خمینی تهران

رشد سریع فن آوری در فرودگاه ها سبب توسعه سیستم های فرودگاهی، افزایش مخاطبان و مشتریان می شود .در نتیجه تبلیغات محیطی در فرودگاه به سبب ویژگی های خاصی که فرودگاه ها دارا می باشند ، از جمله آن، رفت آمد مدیران و تصمیم گیرندگان در حوزه های مختلف اجتماع، دارای اهمیت بسیاری برای صاحبان شرکت ها و برندها می باشد.

 فرودگاه های بین المللی نظیر فرودگاه امام خمینی تهران موقعیت استراتژی خاصی برای تبلیغات دارند . لذا تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در فرودگاه امام خمینی از بازدهی مطلوبی برخوردار می باشد و به دلیل اینکه این فرودگاه یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مکان های عمومی شهر تهران محسوب می شود تبلیغات محیطی در فرودگاه امام خمینی فروش محصولات و برندهای تبلیغ شده بر روی تابلو های تبلیغاتی را دوچندان می کند.

جهت اطلاع از نرخ اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران و همچنین کسب آگاهی از موقعیت ها و مکان های مناسب در داخل فرودگاه ، به سایت اینترنتی فرابیلبورد به نشانی www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .

تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری تهران

تبلیغات  بر روی بدنه اتوبوس یکی از موثرترین و جذابترین نوع تبلیغات است، این نوع تبلیغات را می توان به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید در این شیوه به دلیل اینکه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است ، محدوده وسیعی از شهر و میلیونها بیننده را تحت پوشش تبلیغات قرار میدهد و طیف وسیعی از مخاطبین از شمال شهر تا جنوب شهر و از شرق تا غرب را دربر میگیرد.

این نوع تبلیغات به دلیل هزینه پایین نسبت به سایر تبلیغات و  تاثیرگذاری بالا ، همچنین به دلیل نزدیکی زیاد تبلیغات به مخاطب از لحاظ ارتفاع اتوبوس این نوع تبلیغات را از جمله محبوب ترین ها در میان صاحبان برند و محصولات قرار داده است.

شـاید نتـوان تاریـخ دقیقی را بـه عنوان مبدا تبلیغات سـامانه های حمل و نقل عمومـی، به خصوص اتوبوسهـا در نظـر گرفـت ولـی بدیهی اسـت که قرن بیسـتم دوران شـکوفایی این رسـانه فراگیرو عـام بـوده و در حـال حاضـر بـا تلفیـق خالقیـت، هنرهای بصـری و پیشـرفت علوم بـه بلوغ وکارآمدی خود رسـیده اسـت، تا جایی که در سـال 2014 به عنوان یکی از کاراترین رسـانه های تبلیغات

خـارج از خانـه در ایـالات متحده آمریکا محسـوب می شـود.با توجه به بررسی تاریخی حضور اتوبوس در زندگی روزمره شهروندان در سراسر جهان و همچنین مطالعه ابعاد گوناگون تاثیرات مثبت آن در ایران و به خصوص در تهران، این وسیله نقلیه که بیشترین آمار سرویس دهی و جابه جایی شهروندان را در سطح شهر به خود اختصاص داده، به طور قطع رسانه های  مطلوب برای حضور برندهای مختلف در سطح شهر با دسترسی وسیعی به گروه های گوناگون هدف  محسوب می شود.

مزایای تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس شهری

بیشترین دسترسی به مخاطبان با هزینه بسیار کم و تکرار زیاد را دارد.

اتوبوس روزانه از محل های مهم تجاری، اداری و تفریحی عبور می کند و مردم زیادی را از همه نوع قشر تحت پوشش قرار می دهد. 

با استفاده از اتوبوس های محلی دربیش از 18 ساعت در روز و 7 روز هفته، میتوان روی قشر خاصی از مردم در مناطق مشخص شده تمرکز کرد و تمرکز برروی مخاطبان هدف و Segmentation درست در این رسانه امکانپذیر است.

بدنه اتوبوس به واسطه شکل هندسی و قابلیت های فیزیکی آن برای پیاده سازی ایده های خلاقانه پتانسیل بالایی دارد. 

هزینه کم تبلیغاتی نسبت به دسترسی بالا به مخاطبان هدف و تکرار زیاد در نقاط مختلف و پر رفت و آمد و افزایش اثر بخشی بسیار زیاد تبلیغات محیطی و خارج از خانه در کنار رسانه های ATL مثل رادیو و تلویزیون میتواند اثربخشی کمپین های تبلیغاتی را افزایش دهد.

تبلیغات اتوبوس شهری تهران

قیمت تعرفه تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها،  CPT  (تحویل با پرداخت کرایه حمل تا مقصد) این رسانه از لحاظ برنامه ریـزی رسـانه های تبلیغاتـی بسـیار بـالا بـوده و ایـن رسـانه را بـه عنـوان یکـی از مهمترین رسانه های تبلیغات محیطی(OOH) مطرح می کند.

 طبق گزارش های سازمان حمل و نقل و ترافیک استان تهران بیش از 70 درصد از جمعیت ساکن و مهاجر به تهران در شبانه روز در خیابان های شهر تردد می کنند که با توجه به مسیرهای خطوط اتوبوسرانی که از معابر اصلی و مهم شهر گذر میکند، این رسانه را تبدیل به یکی از قدرتمندترین رسانه های محیطی این استان از لحاظ فرکانس و میزان دسترسی به مخاطبین قرار میدهد.

رسانه ای که هم CPT بالا دارد، هم دسترسی و کیفیفت بالایی  را به خود اختصاص میدهد و با توجه به ابعاد و قابلیت های فیزیکی سازه هایش می تواند با طرح هایی جذاب نفوذ در مخاطبین هدف را بالا ببرد، بی شک رسانه قدرتمند و بی رقیب محیطی این شهر محسوب خواهد شد.

تعرفه قیمت تبلیغات اتوبوس شهری تهران

تبلیغات بر روی  بر روی بدنه اتوبوس در تهران به دلیل اثر بخشی بالا با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و قیمت گذاری و هزینه این رسانه به عواملی نظیر نوع اتوبوس (تک کابین و دو کابین) ، تعرفه اصلی اتوبوس،هزینه نصب و اجرا بستگی دارد و به دلیل اینکه هر ساله قیمت تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس در مزایده های عمومی در حال تغییر است نمی توان قیمت ثابتی را اعلام نمود.

معرفی اتوبوس بی آر تی و وضعیت آن در تهران

همواره یکی از مهمترین نقاط ضعف سیستم حمل و نقل مسافر با اتوبوس های شهری ، کندی تحرک و پائین بودن بهره وری این سیستم می باشد و با ورود اتوبوس های پرسرعت یا BRT  این مشکل تا حد زیادی رفع شده وبه  نوعی سیستم حمل و نقل خیابانی مجهز به فن آوری های نوین ITS است که دقت و سرعت سیستم حمل و نقل ریلی و انعطاف پذیری حمل و نقل با اتوبوس را همزمان دارا می باشد.

 BRTمخفف Bus Rapid Transit است، یعنی سیستم اتوبوس‌‌های پرسرعت (که امروز آنرا به عنوان سامانه اتوبوس های تندرو می شناسیم). سال‌های زیادی است که در کشورهای مختلف از روش‌های متفاوتی برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات اتوبوس‌ها استفاده می‌شود. روش‌هایی چون اختصاص خطوط ویژه به اتوبوس‌ها و دادن اولویت به اتوبوس.

نخستین سامانهٔ اتوبوس از این دست در ایران است. اولین خط این سامانه که حد فاصل چهارراه تهران پارس در شرق تهران تا میدان آزادی در غرب تهران می‌باشد که در مرداد ماه سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی گردیده و سپس به تدریج کامل شد.

منبع : www.farabillboard.com