تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه یاسوج به تهران افزایش یافت

مدیر فرودگاه یاسوج اعلام کرد : با پیگیری های صورت گرفته ،شمار پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران به هفت پرواز در هفته افزایش یافت .

به گزارش فرودگاهی ، علی محسنیان در رابطه با تعداد پروازهای رفت و برگشت یاسوج به تهران در فرودگاه یاسوج ،اظهار داشت : تعداد این پروازها تاکنون شش روز در طول هفته بود و هر روزه به جز روزهای پنجشنبه انجام می شد.

وی ادامه داد: البته تا قبل از دولت تدبیر و امید تعداد پروازهای این فرودگاه تنها دو روز در هفته برگزار می شد و این امر موجب نگرانی شهروندان شده بود که از نیمه دوم آبان سال ۹۳ و با پیگیری استاندار و متولیان امر شمار پروازهای فرودگاه یاسوج از دو روز به شش روز در هفته افزایش یافت.

مدیر فرودگاه یاسوج از مردم و شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز دستگاه های مختلف اجرایی خواست با انتخاب پروازهای فرودگاه یاسوج به رونق هرچه بیشتر این فرودگاه کمک کنند.

محسنیان به برنامه های آینده و اقدامات انجام شده در فرودگاه یاسوج نیز اشاره کرد و گفت : از سال آینده نیز دو پرواز عصرگاهی به تعداد پروازهای این فرودگاه اضافه خواهد گردید .

وی زیباسازی محوطه و ترمینال فرودگاه یاسوج را نیز از دیگر برنامه ها و اقدام های در دست اجرای این فرودگاه دانست و گفت : پیمانکار این طرح نیز به صورت دو شیفت مشغول انجام فعالیت های عمرانی و اجرایی این پروژه است.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطر نشان کرد : در صورت تامین اعتبار ، طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج و توسعه خطوط پروازی برای نشست و برخاست هواپیماهای نیمه سنگین در باند فرودگاه ، نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

محسنیان به موانع پروازی فرودگاه یاسوج اشاره کرد و گفت : یکی از این موانع که دکل های روشنایی ورزشگاه تازه تاسیس ۱۵ هزار نفری یاسوج بود ، با اطلاع رسانی و شفاف سازی رسانه ها و همکاری مسئولان اجرایی استان مرتفع شد.

وی بیان کرد : ورزشگاه ۱۵ هزار نفری آزادی یاسوج در فاصله دو هزار و ۴۰۰ متری از آستانه باند ۱۳ فرودگاه این شهر قرار گرفته است.

این مدیر اظهار داشت : دکل های روشنایی این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز حدود ۵۸ متر ارتفاع داشت که بیش از ۲۲ متر از این میزان ارتفاع غیرمجاز بوده و در حریم هوایی فرودگاه نفوذ کرده بود.

علی محسنیان اضافه کرد : این نفوذ موجب شده بود تا بیش از یک هزار و ۱۰۰ متر از آستانه باند ۱۳ فرودگاه یاسوج جا به جا و این باند برای نشست و برخاست هواپیماها بدون استفاده شود.

وی ابراز داشت : پس از پیگیری های مستمر و مکاتبه های مکرر، استفاده از ظرفیت های ممکن در ستاد شرکت فرودگاه های کشور و کهگیلویه و بویراحمد و بهره گیری از قابلیت های اطلاع رسانی رسانه های جمعی محلی و ملی سرانجام شرکت توسعه و نگهداری مکان های ورزشی کشور به عنوان کارفرمای پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری آزادی یاسوج اقدام به کاهش ارتفاع دکل های روشنایی این ورزشگاه تا سقف استانداردهای بین المللی کرد.

مدیر فرودگاه یاسوج در پایان افزود : یکی دیگر از موانع پروازی فرودگاه یاسوج نیز زندان مرکزی است که با پیگیری ها و قول مساعد مسئولان اجرایی در سطح ملی و استان قرار شد این مانع نیز در آینده ای نزدیک مرتفع شود .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد