تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

مزایده بهره برداری تعدادی از سازه های تبلیغات محیطی در همدان

مزایده گزار: سازمان زیباسازی شهرداری همدان

شماره آگهی : -

تاریخ شروع: 1394/09/24

 آدرس : همدان، میدان رسالت ، – ابتدای بلوار ولایت ساختمان خدمات شهری – طبقه دوم


شرح آگهی

آگهی مزایده 

سازمان زیباسازی شهرداری همدان در نظر دارد ، مزایده بهره برداری تعدادی از سازه های تبلیغات محیطی سطح شهر همدان را برای مدت یک سال با شرایط ذیل برگزار نماید.

١-  تاریخ اخذ اسناد از تاریخ 94.09.24 لغایت 94.10.5

٢- آخرین مهلت تحویل پاکت های پیشنهادی به دبیرخانه تا پایان وقت اداری مورخ .....

٣-  تاریخ بازگشایی پاکت ها مورخ  94.10.6 ساعت ١٠ صبح در محل سازمان زیباسازی

۴-  کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز بهره برداری از سازه های تبلیغاتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز به شرکت در مزایده می باشند.

۵- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مزایده مندرج است.

۶- شرکت کنندگان در مزایده مجاز به شرکت در جلسه بازگشایی پاکت ها می باشند.

٧- جهت اخذ اسناد : مراجعه حضوری به سازمان زیباسازی شهرداری همدان واقع در همدان – ،میدان رسالت ، – ابتدای بلوار ولایت ساختمان خدمات شهری – طبقه دوم و یا سایت سازمان به آدرس : www.zibasazi.hamedan.ir 

٨-  جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های : 1-08138214920 و 08138237599 تماس حاصل فرمایید.

 روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری همدان    

تعرفه اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی کیش

جزیره زیبای کیش با جاذبه‌های فراوان و منحصر به فرد، یکی از نقاط مهم گردشگری کشور به ویژه در نیمه دوم سال به شمار می‌رود و سالانه پذیرای شمار بسیاری از گردشگران می‌باشد، فرودگاه جزیره کیش در حال حاضر یکی از مجهزترین و پرترددترین فرودگاه‌های کشور است و روزانه پروازهای متعددی به نقاط مختلف کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می‌گیرد. در فرودگاه بین المللی کیش تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی متعددی اکران شده است که علاوه بر ایجاد تنوع بصری و در آمدن از یکنواختی محیط می تواند برای معرفی یک برند بسیار حائز اهمیت باشد.

بیشترین ترافیک عملیات پروازی فرودگاه بین المللی کیش در ایام نوروز ، شهریور ماه و روزهای پایانی هر سال است که به بیش از 90 سوتی پرواز در روز بالغ می گردد. به همین سبب تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی جزیره کیش  از موقعیت بسیار مهمی برخوردار می باشد زیرا این جزیره یک میلیون نفر گردشگر را سالانه به خود جذب می‌کند و با توجه به سفرهای روز افزون گردشگران داخلی و خارجی صاحبین برندها برای فروش بیشتر کالاها یا محصولات و معرفی خود به مخاطبین داخلی و خارجی متقاضی اجاره بیلبورد در فرودگاه کیش می باشند به این دلیل که تبلیغات در فرودگاه کیش از بازدهی قابل توجه ای برخوردار می باشد.

لیست برخی از  تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی کیش

معرفی فضاهای تبلیغاتی  فرودگاه بین المللی جزیره کیش

سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی کیش

سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی کیش

ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی کیش

فضای بیرونی فرودگاه بین المللی کیش

فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی کیش

سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی کیش

محوطه داخلی فرودگاه بین المللی کیش

سالن انتظار فرودگاه بین المللی کیش

ترمینال فرودگاه بین المللی کیش

سالن گمرک فرودگاه بین المللی کیش

نوار نقاله فرودگاه جزیره کیش

سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی کیش

سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی کیش


کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر ، در نظر دارد بیلبوردهای تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی جزیره کیش را به اجاره واگذار نماید . جهت اطلاعات بیشتر از تعرفه اجاره تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی کیش به سایت : www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .

تعرفه اجاره تابلوی تبلیغاتی در فرودگاه تبریز

فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز بزرگترین فرودگاه ناحیهٔ شمال غرب ایران  و سومین فرودگاه کشور از نظر حجم مسافر (پس از تهران و مشهد) می‌باشد . پروازهای خارجی این فرودگاه شامل پروازهای تبریز- استانبول، تبریز- دبی، تبریز- ارزروم ، تبریز- دمشق، تبریز- بغداد، تبریز- مدینه، تبریز- جده، تبریز- غازی عینتاب و تبریز- باکو ، تبریز- نجف ،تبریز ،تفلیس , تبریز- وان می‌باشد.

پروازهای داخلی نیز به‌ صورت هفتگی و روزانه از این فرودگاه انجام می‌پذیرد که شامل: پروازهای تبریز- تهران، تبریز- مشهد، تبریز- اصفهان، تبریز- شیراز، تبریز- اهواز، تبریز- بندرعباس، تبریز- ماهشهر، تبریز- کیش و تبریز- عسلویه می‌باشد.

تبلیغات محیطی  در فرودگاه شهید مدنی تبریز

تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به جهت واقع شدن در مرز و کریدور هوایی ایران به اروپا و آسیای میانه، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و همچنین اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی تبریز در ایام عید نوروز بهترین بازدهی را دارد زیرا ازدحام جمعیت در این ایام بیش تر از قبل می باشد و تعداد پروازها رو به افزایش است.

با توجه به اینکه فرودگاه تبریز در مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و پروازهای نسبتا مهم و استراتژیکی در این فرودگاه صورت می گیرد، اجاره بیلبورد در فرودگاه تبریز و همچنین سایر فرودگاه ها بسان جزیره ای است که وجود تابلو های تبلیغاتی حکم تماشای یک جاذبه دیدنی را دارد که باعث توجه مسافرین و مشایعین می گردد و تبلیغات در فرودگاه تبریز باید به گونه ای صورت گیرد که مخاطب را به تصمیم یک انتخاب مهم سوق دهد که نتیجه آن باعث اعتبار و فروش هرچه بهتر محصولا ت گردد.

تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی تبریز

بر اساس مزایدات دوره ای که در راستای ارتقاء سطح تامین کالا و خدمات مورد نیاز مسافرین و مشایعین فرودگاهی ، نسبت به واگذاری فضاهای تبلیغاتی صورت می گیرد  ، تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی تبریز تعیین می گردد و به بخش خصوصی که واجد شرایط مطرح شده باشند واگذار می شود و لازم به ذکر است که تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه تبریز در هر دوره قابل تغییر می باشد و به همین دلیل برای اطلاع از قیمت اجاره بیلبورد در فرودگاه تبریز باید به شرکت های تبلیغاتی و مجریان تبلیغات فرودگاهی مراجعه نمود.

انواع فضاهای تبلیغات  محیطی در فرودگاه بین المللی تبریز

  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی تبریز
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی تبریز
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی تبریز
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی تبریز
  • ترمینال فرودگاه بین المللی بندر تبریز
  •  سالن گمرک فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی تبریز
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی تبریز
  •  سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی تبریز
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی تبریز

لیست نمونه تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه تبریز

 منبع : فرابیلبورد

نشانی اینترنتی : www.FaraBillboard.com

رونمایی از بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی کشور

شهردار قزوین از رونمایی بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی کشور برای معرفی شهر قزوین در این  استان خبر داد .

 مسعود نصرتی در آئین افتتاح بوستان ملاخلیلا  اظهار کرد : طراحی و برنامه‌ریزی این پروژه ۳ سال به طول انجامید که در ابتدا به صورت طرح یک مرحله‌ای به یک پیمانکار سپرده شده بود اما با وجود مشکلاتی اجرای آن متوقف شد.

وی ادامه داد : بوستان ملاخلیلا اولین پارک آماده شده از باغستان‌های سنتی استان قزوین است که با اقلیم و ویژگی‌های یک باغستان طراحی و ساده سازی شده است .

شهردار قزوین خاطر نشان کرد : این بوستان به عنوان پایلوتی برای سایر باغستان‌های استان است که با الگوگیری از نوع ساخت و اجرای آن می‌توان در چهار ضلع شهر نمونه‌هایی از این پارک را ایجاد کرد.

نصرتی اضافه کرد : با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی ، شهرداری قزوین در ۲ ماه گذشته ۱۰ پروژه را افتتاح کرده است که در مقایسه با سایر استان ها بیشترین پروژه‌های اجرایی در استان ما شده است .

وی در پایان افزود : این بیلبورد  که بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی کشور محسوب می شود، در ورودی اتوبان، نرسیده به پارک ۱۵۰۰ متر مربعی باراجین به عنوان دهمین پروژه شهری برای معرفی شهر قزوین در هفته آینده  افتتاح خواهد شد.