تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر ماهشهر

فرودگاه بندر ماهشهر  که در سال 1349 احداث و در سال 1370 توسعه یافت را میتوان بعنوان یک ثروت ملی و اساسی برای شهر محسوب کرد که با سرمایه گزاری و رفع موانع و تجهیز آن میتوان بخش عظیمی از نارسایی ها بویژه در زمینه سرمایه گزاری در منطقه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و مجتمع بندری امام خمینی(ره) را مرتفع نماید.

ایرلاین های فعال در این فرودگاه که پروازهای مختلف را انجام می دهند شامل شرکت هواپیمایی کیش ایر – کاسپین - آسمان - تابان - ماهان - ارم - هواپیماهای نیروی هوایی سپاه پاسداران - نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  –- سازمان هواپیمایی کشوری - شرکت نفت می باشد. در حال حاضر از فرودگاه بندر ماهشهر پروازهایی به اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،عسلویه و بالعکس برقرار است و پروازهای ماهشهر به تهران نیز به این پروازها اضافه شده است.

ناوگان هواپیمایی این فرودگاه شامل هواپیماهای توپولف TU 154 –هواپیمایی ایرباس A320 -فوکر F100 –- بویینگ B 727 -– بویینگ MD 82 – هواپیمایی جت چهار موتوره BA E -هواپیمای نظامی ایلشن I L 84 – آنتونوف 74 و هلیکوپترهای سنگین ترابری ML می باشد.

 تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر ماهشهر

فرودگاه بندر ماهشهر یک فرودگاه نسبتا مجهز می باشد که توسط صنایع پتروشیمی جهت تسهیل در ایاب و ذهاب از ماهشهر به دیگر نقاط کشور احداث گردید و در ده سال اخیر با راه اندازی پروژه‌های بزرگ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر، این شهر یکی از شهرهای صنعتی نه تنها خوزستان بلکه ایران شده‌ است و شرکت‌هایی چون پتروشیمی بندر امام، تندگویان، فجر، امیرکبیر، مارون، لاله، اروند، رجال، بوعلی، خوزستان و... در منطقه ویژهٔ پتروشیمی ماهشهر قرار دارند به همین جهت وجود صنایع عظیم پتروشیمی دراین شهر مردم بسیاری از شهرهای مجاور و حتی غیر مجاور را به ماهشهر کشانده است به جهت این موقعیت استراتژی تبلیغات در فرودگاه ماهشهر فضای رقابتی قابل توجه ای را از آن خود کرده و از اثر بخشی بالای تبلیغاتی برخوردار می باشد.

یکی از مهم ترین شاخصه های تبلیغات در فرودگاه بندر ماهشهر موقعیت حمل و نقل در این فرودگاه بوده که روزانه بین 4 تا 6 پرواز داشته و 500 تا 600 نفر را در مسیرهای تهران، اصفهان،مشهد،شیراز، تبریز،عسلویه و بالعکس جابجا می نماید.

با توجه به استقرار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجتمع بندری و دانشگاه ها روزانه اساتید و متخصصان زیادی در فرودگاه ماهشهر در حال تردد بوده که این امر باعث رشد و غنای تبلیغات در فرودگاه ماهشهر شده است و همچنین اینکه تبلیغات محیطی در فرودگاه ماهشهر توسط بسیاری از افراد صاحب نظر دیده شود و این نگرش تخصصی موجب تلنگر یک تصمیم مهم در مخاطب خواهد شد.

قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه ماهشهر

ارزش گذاری بیلبوردهای تبلیغاتی در فرودگاه ماهشهر با توجه به نوع رسانه تبلیغاتی و بسته به موقعیت آن  از جمله فضای بیرونی فرودگاه،سالن عمومی،فضای پارکینگ،سالن ترانزیت و... دارد و همچنین قیمت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه ماهشهر در بعضی از شرکت های تبلیغاتی با تخفیفات ویژه ای همراه می باشد بر همین اساس نمی توان قیمت قطعی و کلی را برای بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه ماهشهر در نظر گرفت.

فضاهای تبلیغاتی مهم فرودگاه امام خمینی بندر ماهشهر

  1.  سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه امام خمینی بندر ماهشهر
  2. فضای پارکینگ فرودگاه بندر ماهشهر
  3. بلوار ورودی  فرودگاه بندر ماهشهر
  4. سالن عمومی فرودگاه بندر ماهشهر
  5. سالن انتظار فرودگاه بندر ماهشهر
  6. فضای بیرون فرودگاه بندر ماهشهر
  7. سالن ترانزیت  فرودگاه بندر ماهشهر


منبع : فرابیلبورد

نشانی اینترنتی : www.FaraBillboard.com

تاثیر تبلیغات محیطی بر فرهنگ سازی جامعه

 حجت الاسلام رضا کرمی پور ،امام جمعه جیرفت در نشست برنامه ریزی تبلیغات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان عنوان کرد : تبلیغات محیطی یکی از ابزارهای تاثیرگذار در جامعه است که هرچه بیشتر باشد گرایش مردم به آنچه می خواهیم سوق دهیم نیز بیشتر خواهد شد.

 کرمی پور تاکید کرد : باید کارهای تبلیغاتی و فرهنگی برای فرهنگ سازی در سطح شهرها صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت : برای تبلیغات باید کارگروه فنی از افراد دارای مسئولیت تشکیل شود که در تعیین جا و مطالب مورد استفاده تبلیغات تاثیرگذار باشد.

سید حسین طیبی افزود: برخی مواقع تندیس های به کار رفته در پارک ها هم پیامی برای مخاطب ندارد و نبود نظم در تبلیغات باعث می شود در سطح شهرها تبلیغات جلوه خوبی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: باید از تندیس هایی در سطح پارک ها استفاده شود که به مخاطبان پیام فرهنگی برساند نه اینکه به خاطر جذابیت اقدام به نصب این تندیس ها کنیم.

نماینده مطبوعات جنوب کرمان هم اظهار داشت : در تاریخ اسلام هر زمان بخواهیم از اسلام سخن بگوییم بحث تبلیغ وجود داشته و تاثیرگذار هم بوده است.

بختیار مجاز خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار دنیا رسانه است که باید بدرستی آن را بکار گرفت.

شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان را زیر پوشش دارد.

مزایده عمومی ساخت و نصب تابلو و بهره برداری تبلیغاتی از پل عابر در شیراز


مزایده گزار: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس

تاریخ شروع: 1394/07/08

شماره آگهی: شماره94/41/43 نوبت اول

آدرس : فارس، شیراز - بلوار مدرس - حدفاصل پل غدیر و فضل آباد - جنب بانک تجارت ، اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس - اتاق 407


شرح آگهی


آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای به شماره94/41/43 نوبت اول

موضوع مزایده : اجازه ساخت و نصب تابلو و بهره برداری تبلیغاتی بر پیشانی پل عابر پیاده جاده شیراز - سپیدان/ شیراز- کازرون/ شیراز- سروستان

تضمین شرکت در مزایده : برابر ارقام قید شده در اسناد مزایده به صورت فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی باشد.

مهلت دریافت اسناد : 94.7.18

محل دریافت اسناد : شیراز - بلوار مدرس - حدفاصل پل غدیر و فضل آباد - جنب بانک تجارت ، اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس - اتاق 407 .

مهلت دریافت پیشنهادات : 94.07.28  آدرس فوق واحد دبیرخانه (تا ساعت 14)

زمان بازگشایی پیشنهادات : 94.07.29 آدرس فوق الذکر ، امور اداری ساعت 10 صبح

شماره تماس: 07137176241 

اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس