تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی

فراهنر مشاور و مجری تخصصی تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران

تبلیغات محیطی برای جذب دانشجو

این روزها تبلیغات دانشگاه ها برای جذب دانشجو به سطح رسانه ها، خیابان ها و حتی پیامک ها و شبکه های اجتماعی کشیده شده و دانشگاه های مختلف می کوشند تا پیش از آغاز سال تحصیلی دانشجویان بیشتری را جذب کنند.

 پیامک های پرشمار تبلیغاتی  با عنوان «ورود بدون کنکور به دانشگاه» از جمله راه های دیگر تبلیغاتی این دانشگاه ها است که این روزها  به صورت محلی برای ساکنان شهر های همجوار این دانشگاه ها ارسال می شود.

تبلیغات دانشگاه های غیر انتفاعی و علمی کاربردی در این میدان گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و با بیلبوردهای مختلف، با بیان رشته ها و دوره ها سعی در رهایی از خطر ورشکستگی و جذب دانشجو دارند و بدون آزمون بودن بیشتر این رشته ها و عدم نیاز به کسب امتیاز در کنکور سراسری عنصر مشترک بسیاری از این تبلیغات است.

دانشگاه پیام نور نیز  با وجود غیرحضوری بودن، با بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ و ارسال پیامک و حتی تسهیل جذب دانشجو توسط موسسات بیرونی سعی می کند، پشت کنکوری ها را مجذوب کند.

دانشگاه آزاد هم  با انتخاب شعارهایی نظیر «فرصت انتخاب رشته در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان» ، «۱۱ میلیون متر مربع فضای مسقف آموزشی» و «پرافتخارترین تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های کشور»  سعی در جذب دانشجو ها به سمت خود می کند .

توسعه دانشگاه های غیردولتی در دولت گذشته، موجب کاهش کیفیت آموزش عالی شد .طبق آمارها،ی صورت گرفته تنها حدود ۱۷ درصد دانشجویان در دانشگاه های دولتی درس می خوانند و بقیه به دانشگاه های غیردولتی که همگی هم شهریه آزاد دارند، ادامه تحصیل می دهند و اکنون بیش از ۵۰۰ هزار صندلی خالی در دانشگاه ها وجود دارد. پس طبیعی است که دانشگاه های غیردولتی تلاش کنند سهم بیشتری از ظرف محدود پشت کنکوری ها داشته باشند. هرچند که دوره های پولی دانشگاه های دولتی هم در نوع خود جالب هستند. اما این وضعیت به دانشگاه های غیر دولتی منحصر نیست و امسال داوطلبانی که در آزمون سراسری دانشگاه‌های کشور ثبت‌نام کرده اند و در جلسه امتحان حضور نیافته بودند، نیز اجازه انتخاب رشته پیدا کردند . با وجود این به نظر می‌رسد تبلیغات از این دست برای حضور در دانشگاه‌ها در نوع خود کم‌نظیر باشد و حتی در سال‌های آتی بتواند به رقابت میان دانشگاه‌های سراسری، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور و … بیانجامد یا حتی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی را درگیر رقابت کند.

مزایده بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی آزادراه تهران - قم


مزایده گذار : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران
تاریخ : 1394/05/13
شماره آگهی  : -
آدرس : تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی ، خیابان شهید کلانتری غربی ، پلاک 80 روبروی سفارت لبنان طبقه اول اتاق 116

شرح آگهی
آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای 
موضوع : ساخت ، نصب و بهره برداری از شانزده دستگاه تابلوی تبلیغاتی (با فنداسیون اجرا شده) در آزادراه تهران قم بعد از پل فرودگاه امام
زمان دریافت اسناد : 5 روز اداری پس از انتشار آخرین آگهی
نحوه دریافت اسناد : مراجعه حضوری به آدرس تهران ، خیابان شهید سپهبد قرنی ، خیابان شهید کلانتری غربی ، پلاک 80 روبروی سفارت لبنان طبقه اول اتاق 116.
مهلت ارائه اسناد : به مدت 10 روز از زمان انقضای دریافت اسناد
زمان بازگشایی پاکتها : پیشنهادات واصله در زمان مشخص شده در اسناد بازگشایی خواهند شد .
مبلغ واریزی جهت شرکت در مزایده : مبلغ تضمین شرکت در مزایده 501.500.000 ریال می باشد.
محل تحویل اسناد : دبیرخانه کمیسیون ارزیابی معاملات به نشانی بالا 
*توضیح : در صورت مراجعه حضوری نماینده برای دریافت اسناد ارائه معرفینامه رسمی شرکت الزامی می باشد.
روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران

تبلیغات محیطی در تهران

کانون تبلیغاتی فراهنر ، در نظر دارد بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه ها و فضاهای شهری تهران را در نقاط زیر به اجاره واگذار نماید .
 اشرفی اصفهانی - ونک - نیایش – صدر – آزادگان – کردستان - امام علی - بزرگراه یادگار امام - همت – مدرس - چمران - شیخ فضل الله نوری 
جهت  اطلاع از تعرفه های اجاره بیلبوردهای شهر تهران و شرایط واگذاری  به سایت فرابیلبورد به آدرس www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید.